Ich bleibe jedenfall hoch-investiert und freue mich auf weitere gute Nachrichten! Auch die Involvierung von CAPE LAMBERT lässt mich positiv unruhig werden!
der Tiefpunkt von heute so gegen 19,00 Uhr scheint jetzt überwunden zu sein, wie es aussieht geht es jetzt wieder den gewohnten Gang gen Norden, waren ja gute Einstiegsmöglichkeiten aber irgendwann ist ja auch mal wieder Schluss damit :)
NapoleonHill
: Capital Raising Heavily Oversubscribed
http://news.iguana2.com/macquaries/ASX/EUR/864577 7 December 2017 CAPITAL RAISING HEAVILY OVERSUBSCRIBED Further to the ASX announcement dated 6 December 2017, European Lithium Limited (ASX:EUR, FRA:PF8, VSE:ELI)(the Company) is pleased to announce that firm commitments have been received to raise funds of $5million at an issue price of $0.225 per share (Placement). The Company will also be issuing one free attaching unquoted option for every four shares applied for under the Placement as well as issuing 14,400,000 options to facilitators of the Placement which are exercisable at $0.25 (25 cents) on or before 31 May 2019. The Company has received the majority of the Placement funds with the remaining due in by Friday 8 December. The Company is expecting to issue the shares and options pursuant to the Placement on Monday 11 December 2017. EUR?s Chairman, Tony Sage, said ?the placement was heavily oversubscribed which is reflected in the additional $1m oversubscription facility being accepted by the Company.? He added, ?approximately 95% of the placement has been taken up by European based shareholders which shows great confidence in the Wolfsberg Lithium Project.? He further added, ?the funds will be used to help the Company better understand the size and value of the deposit in zone 2 which drilling earlier this year showed a very prospective area.? The Company confirms that the Placement has been to sophisticated and professional investors. Shares pursuant to the Placement will be issued in accordance with the Company?s capacity under Listing Rules 7.1 once all the funds have been received. Tony Sage Non-Executive Chairman European Lithium Limited
....scheinen wir heute beim Eröffnungskurs zu schließen, wenn noch einen eine Winzigkeit kauft, sogar leicht über Eröffnung. Das könnte eine Seitwerts- bzw. Aufwertsbewegung einläuten. Wäre ein starkes Stück heute mal nicht unter Eröffnung zu schließen! Ich kann leider nicht kaufen - bei DB (MaxBlue) ist die Aktie nicht handelbar. (Ist das bei anderen Usern auch so?)
Die Aktie wird sich schneller erholen, als man glaubt. Die "harten" Fakten sind ja nicht weg, bloos weil es eine KE gegeben hat. Im Gegenteil, das Unternehmen steht nun besser da. Das ist doch im Sinne der Aktionäre! Durch diese Phase müssen wir durch.... jammern und weinen darf man... aber nicht verkaufen!!!
sehe ich genauso, sicherlich: harte Tage und die zittrigen Hände kommen auch mal. Aber die Fakten haben sich keine Deut verändert. Neue News wirds wohl erst im Frühjahr geben. Ne lange Zeit für Ungeduldige. Ich geh mit meinem Bestand in den Winterschlaf und wenn ich aufwache hoffe ich mein Depotwert erhöht sich ordentlich dank EL. Alles Gute